Αποστολή και παράδοση προϊόντων


Τρόποι Αποστολής

Μετά την πραγματοποίηση της online παραγγελίας σας οι αποστολές των προϊόντων θα αποστέλλονται μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία πραγματοποίησης τους. Διεκπεραίωση, αποστολή και παράδοση παραγγελιών δεν γίνονται τα σαββατοκύριακα ή τις επίσημες αργίες.

Η αποστολή των προϊόντων στην Ελλάδα γίνεται μόνο μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών ------------------. Για τις αποστολές εξωτερικού γίνονται μόνο μέσω της εταιρείας ΕΛΤΑ.

Η διεύθυνση που δηλώνετε πρέπει να είναι πραγματική και έγκυρη. Σε περίπτωση απουσίας από τη δηλωμένη διεύθυνση ή τυχόν μεταβολής των στοιχείων της δηλωμένης διεύθυνσης ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την έγκαιρη ενημέρωση του courier ή με το κατάστημα μας μέσω email στο info@axxa.gr ή από σταθερό τηλέφωνο στο (+30) 25310-34985, διαφορετικά θα επιβαρύνεται με το κόστος επανάκλησης του courier ή της επανάληψης αποστολής μέσω της εταιρίας ΕΛΤΑ.

To www.axxa.gr δεν ευθύνεται σε τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας ή σε συνεννόηση μεταξύ courier και πελάτη. Στόχος μας είναι τα προϊόντα να αποστέλλονται εντός 24 ωρών. Πρέπει να γνωρίζετε ότι όλες οι παραδόσεις υπογράφονται από τον παραλήπτη κατά την παράδοση. Κατά την παραλαβή του προϊόντος σας συστήνουμε να ελέγχετε προσωπικά το προϊόν που παραδίδεται και να επιβεβαιώνεται ότι παραμένει άθικτη η συσκευασία του.

Το κόστος αποστολής ποικίλει ανάλογα με τη χώρα προορισμού και το είδος προς αποστολή:

  • Ελλάδα, πληρωμή με Πιστωτική κάρτα = €5
  • Ελλάδα, πληρωμή με Αντικαταβολή = €10
  • Υπόλοιπος κόσμος, πληρωμή με Πιστωτική κάρτα = €8


Τελωνειακοί δασμοί ή οποιαδήποτε άλλα έξοδα εισαγωγής χρεώνονται στις χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όταν το πακέτο φτάσει στη χώρα προορισμού και θα πρέπει να καταβληθούν από εσάς. Δυστυχώς, η ιστοσελίδα www.axxa.gr δεν έχει κανέναν έλεγχο όσον αφορά αυτά τα έξοδα. Έτσι δεν μπορούμε να σας δώσουμε μια σαφή εικόνα για το αν τελικά θα επιβαρυνθείτε και με ποιο ποσό, καθώς και η πολιτική των τελωνείων διαφέρει σημαντικά από χώρα σε χώρα. Μπορείτε, πριν κάνετε την παραγγελία σας, να επικοινωνήσετε με ένα τελωνειακό γραφείο της χώρας σας και να ενημερωθείτε σχετικά.

Αν έχετε οποιαδήποτε απορία ή ανάγκη παροχής υπηρεσιών μη διστάσετε να μας καλέσετε στο (+30) 25310-34985.


Επιστροφές

Α. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Δεν υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο της επιστροφής του προϊόντος. Όμως θα πρέπει να σημειώσετε ότι οι επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον έχουν τηρηθεί οι ακόλουθες συνθήκες :

  1. Ο πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλει να ενημερώσει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, www.axxa.gr, ή το κατάστημα μας, Χρήστου Τσούντα 7, ΤΚ 69100, Κομοτηνή τηλ : (+30) 25310-34985, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου email : info@axxa.gr, με μία ξεκάθαρη έγγραφη δήλωση κάνοντάς μας γνωστό ότι μας επιστρέφει το προϊόν (αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας, το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε) πριν λήξει η άνω προθεσμία των 7 εργάσιμων ημερών. Μετά τη γνωστοποίηση της δήλωσης υπαναχώρησής του πελάτη θα του αποσταλεί επιβεβαίωση παραλαβής αυτής στο e-mail του.
  2. Το προϊόν πρέπει να μην έχει αλλοιωθεί ή να μην έχει χρησιμοποιηθεί πέραν της απαραίτητης δοκιμής. (Για λόγους υγιεινής, τα σκουλαρίκια δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση).
  3. Όλα τα συνοδευτικά έγγραφα και η συσκευασία πρέπει να επιστραφούν μαζί με το προϊόν στην αρχική τους κατάσταση, καθώς και η απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο και η πιστοποίηση αυθεντικότητας του προϊόντος. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται πλήρη και αχρησιμοποίητα, στην αυθεντική συσκευασία τους. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημιά, η επιστροφή σας ενδέχεται να μην γίνει δεκτή.
  4. Σε περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό μαζί με το προϊόν.
  5. Το κόστος επιστροφής επιβαρύνει αποκλειστικά εσάς, το οποίο θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσω ---------------- ή ΕΛΤΑ (ή άλλης ταχυμεταφοράς της δικής σας επιλογής).
    *Προσοχή: Τα προϊόντα προς επιστροφή είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε εμάς, γι'αυτό παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά και έχουν σταλεί στη σωστή διεύθυνση (
    Χρήστου Τσούντα 7, Τ.Κ: 69100, Κομοτηνή)
  6. Εάν επιστρέφετε περισσότερα από ένα είδη από την ίδια παραγγελία, θα πρέπει να τα στείλετε εφάπαξ : η ιστοσελίδα www.axxa.gr δεν δέχεται πολλαπλές επιστροφές από την ίδια παραγγελία, με τα προϊόντα να αποστέλλονται σε διαφορετικούς χρόνους.


Στην περίπτωση που δεν τηρηθούν τα ανωτέρω και το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους δε θα γίνεται δεκτή η επιστροφή του προϊόντος και το προϊόν θα αποστέλλεται πίσω στον πελάτη-αποστολέα με χρέωση του ιδίου.

A1. Τι ποσό θα μου επιστραφεί;

Θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων. Δεν θα σας επιστραφούν τα αρχικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας, ενώ θα αφαιρεθεί το κόστος επιστροφής των αντικειμένων με την -------------, στην περίπτωση που έχετε χρησιμοποιήσει αυτή τη μέθοδο επιστροφής. Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί με άλλη εταιρεία courier ή με άλλο μέσο το κόστος επιστροφής θα βαρύνει τον πελάτη και το ηλεκτρονικό κατάστημα μας δεν θα παραλαμβάνει τα προϊόντα εφόσον το κόστος αυτό δεν έχει ήδη καλυφθεί από τον πελάτη

A2. Πως θα γίνει επιστροφή των χρημάτων μου;

Η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στο τίμημα των προϊόντων που παρήγγειλε ο πελάτης, θα ολοκληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερωθήκαμε για την απόφαση του πελάτη να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση (παραγγελία) είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, είτε μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε μέσω e-mail για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε το λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου, όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας πρέπει ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το επιστραφέν προϊόν.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί άλλο τρόπο επιστροφής των χρημάτων, θα πρέπει να το γνωστοποιήσει στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση έγκαιρα και εγγράφως. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα. Σας ενημερώνουμε ότι δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων από το φυσικό μας κατάστημα.


Β. Επιστροφές προϊόντων που έχουν κάποιο ελάττωμα ή είναι κακής ποιότητας ή έγινε παράδοση λάθος προϊόντος.

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δίνει έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων του και στην ορθή αποστολή της παραγγελίας του πελάτη.
Στην σπάνια περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει από υπαιτιότητα του www.axxa.gr αποδεδειγμένα ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν φθαρμένο κατά τη μεταφορά ή λάθος προϊόν, οφείλει να μας ενημερώσει αμέσως περιγράφοντας το πρόβλημα και γνωστοποιώντας μας αν επιθυμεί την αντικατάσταση, επιδιόρθωση ή την επιστροφή των χρημάτων του.


B1. Προϋποθέσεις επιστροφής του προϊόντος

Προκειμένου να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει το φερόμενο ως λάθος ή ελαττωματικό προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του άριστη κατάσταση. Η συσκευασία του προϊόντος δεν πρέπει να έχει αλλοιωθεί ή λερωθεί, αλλά πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται σε ασφαλή συσκευασία, ώστε να μην φθαρεί κατά την μεταφορά του. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος. Μαζί με το προϊόν ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει άθικτα και σε άριστη κατάσταση και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν (πρωτότυπη απόδειξη αγοράς/τιμολόγιο και πιστοποίηση αυθεντικότητας). Στην περίπτωση που το προϊόν συνοδεύεται από κάποιο δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και το δώρο μαζί με το προϊόν, επίσης σε άριστη κατάσταση αυτού και των εντύπων που τυχόν το συνοδεύουν. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται από τον υπεύθυνο του ηλεκτρονικού καταστήματός μας.

B2. Προθεσμία επιστροφής του προϊόντος:

Η επιστροφή των προϊόντων τα οποία φέρονται ως λάθος ή ελαττωματικά θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) εργάσιμων ημερολογιακών ημερών για παραγγελίες εσωτερικού και δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερολογιακών ημερών για παραγγελίες εξωτερικού από την ημερομηνία παραλαβής τους από τον πελάτη. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής η επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.

Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα βαρύνουν εμάς, εφόσον ο πελάτης μας τα στείλει με την εταιρεία ------------- ή με τα ΕΛΤΑ, διαφορετικά βαρύνουν τον πελάτη. Τα έξοδα για την επαναπροώθηση στον πελάτη του ορθού/αντικατασταθέντος ή επιδιορθωμένου προϊόντος βαρύνουν εμάς και η παράδοση πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας -----------------.

Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, το www.axxa.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχθεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει στην αιτούμενη αποστολή προϊόντος ή επιστροφή των χρημάτων.

Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιστρέψει το προϊόν, τότε δε θα του σταλεί νέο προϊόν και θα πρέπει ο πελάτης να προβεί σε νέα παραγγελία/αγορά . Πριν από κάθε επιστροφή ο πελάτης είναι απαραίτητο να επικοινωνήσει τηλεφωνικώς στο (+30) 25310-34985 ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος email : info@axxa.gr.

B3. Διαδικασία επιστροφής και επιδιόρθωσης /αντικατάστασης προϊόντων


  • Αποστολή προϊόντος
    Μετά τη γνωστοποίηση του αιτήματος του πελάτη στο e-mail : info@axxa.gr θα του κοινοποιηθεί επιβεβαίωση παραλαβής αυτής στο e-mail του. Ο πελάτης συσκευάζει το προϊόν με τρόπο ώστε να είναι προστατευμένο κατά τη μεταφορά και στέλνει το δέμα στο πωλητήριο μας (
    Χρήστου Τσούντα 7, Τ.Κ:69100, Κομοτηνή) πριν λήξει η άνω προθεσμία επιστροφής. Ακολουθεί έλεγχος του προβλήματος που αναφέρεται από τον πελάτη (ελαττωματικό ή λάθος προϊόν) και στη συνέχεια επικοινωνούμε μαζί του για να τον ενημερώσουμε σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

    Εφόσον διαπιστωθεί ότι δεν πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις επιστροφής του, όπως αναλυτικώς αναφέρονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό και θα επιστρέφεται στον πελάτη με τα έξοδα μεταφοράς να βαρύνουν τον ίδιο. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος.

    Εφόσον διαπιστωθεί ελάττωμα ή λάθος αποστολή προϊόντος με υπαιτιότητα του www.axxa.gr και πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις επιστροφής του, όπως αναλυτικώς αναφέρονται παραπάνω, η επιστροφή του προϊόντος θα γίνεται δεκτή και θα αποστέλλεται στον πελάτη το σωστό προϊόν ( σε περίπτωση αποστολής λάθος προϊόντος) ή το επιδιορθωμένο ή αντικατεστημένο (όμοιο καινούριο ή εφόσον ο πελάτης επιθυμεί άλλο καινούριο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής) ανάλογα με το αίτημα του, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 5 εργάσιμων ημερών από την έγκριση της επιστροφής. Ειδικώς για την περίπτωση που απαιτείται επιδιόρθωση ή σε ειδική παραγγελιά ο χρόνος της παράδοσης θα καθορίζεται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.

  • Στο φυσικό μας κατάστημα
    (
    Χρήστου Τσούντα 7,  Τ.Κ:69100, Κομοτηνή)
    Κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας, είτε μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος email : info@axxa.gr ή τηλεφώνου στο (+30) 25310-34985, η επιστροφή του προϊόντος και η παραλαβή του σωστού/επιδιόρθωση ή αντικατάστασή του ελαττωματικού μπορεί να γίνει και στο φυσικό μας κατάστημα. Ο πελάτης φέρνει το προϊόν στο χώρο του καταστήματος και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής κατά τα ανωτέρω, παραλαμβάνει το σωστό προϊόν ή γίνεται, ανάλογα με την επιθυμία του πελάτη, αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίδιο με το επιστραφέν ή άλλο προϊόν της αρεσκείας του αντίστοιχης ποιότητας και τιμής ή αφήνεται το προϊόν για επιδιόρθωση και συμφωνείται ο τρόπος και ο χρόνος παραλαβής του.



B4. Διαδικασία άσκησης δικαιώματος υπαναχώρησης και επιστροφή των χρημάτων

Ο πελάτης εφόσον δεν επιθυμεί την αντικατάσταση ή την επιδιόρθωση του προϊόντος μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και να ζητήσει, εφόσον γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, την επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στο τίμημά του. Για να γεννηθεί το δικαίωμα της υπαναχώρησης στην περίπτωση αποστολής λάθος προϊόντος από υπαιτιότητά μας θα πρέπει ο πελάτης εξαιτίας της λάθος παράδοσης να μην έχει συμφέρον στην εκτέλεση της σύμβασης.

Για να γεννηθεί το δικαίωμα της υπαναχώρησης στην περίπτωση πραγματικού ελαττώματος θα πρέπει αυτό να μην είναι επουσιώδες. Ο πελάτης σε αυτή την περίπτωση καλείται να μας γνωστοποιήσει τον λόγο για τον οποίο άσκει το δικαίωμα υπαναχώρησης και θα αναφέρει τον τρόπο που επιθυμεί να διευθετηθεί η οικονομική εκκρεμότητα στην περίπτωση έγκρισης της επιστροφής του προϊόντος. Μετά τη γνωστοποίηση του αιτήματος του πελάτη στο e-mail: 
 info@axxa.gr θα του κοινοποιηθεί επιβεβαίωση παραλαβής αυτής στο e-mail του. Ο πελάτης συσκευάζει το προϊόν με τρόπο ώστε να είναι προστατευμένο κατά τη μεταφορά και στέλνει το δέμα στο πωλητήριο μας (Χρήστου Τσούντα 7,  Τ.Κ: 69100, Κομοτηνή) πριν λήξει η άνω προθεσμία επιστροφής. Ακολουθεί έλεγχος του προβλήματος που αναφέρεται από τον πελάτη (ελαττωματικό ή άλλο προϊόν από το παραγγελθέν) και στη συνέχεια επικοινωνούμε μαζί του για να τον ενημερώσουμε σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

Εφόσον διαπιστωθεί ότι δεν πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις επιστροφής του, όπως αναλυτικώς αναφέρονται παραπάνω, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό και θα επιστρέφεται στον πελάτη με τα έξοδα μεταφοράς να βαρύνουν τον ίδιο. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά του προϊόντος.

Εφόσον το προϊόν παραληφθεί, διαπιστωθεί ελάττωμα ή λάθος αποστολή προϊόντος και πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις επιστροφής του , όπως αναλυτικώς αναφέρονται παραπάνω, η επιστροφή του προϊόντος θα γίνεται δεκτή και η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στο τίμημα των προϊόντων που παρήγγειλε ο πελάτης θα γίνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερωθήκαμε για την απόφαση του πελάτη να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και κατά τον τρόπο που γνωστοποίησε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έγκαιρα και εγγράφως. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα.

Ειδικώς σε περίπτωση αγοράς προϊόντων με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε για τον αριθμό λογαριασμού σας (IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε το λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου, όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας πρέπει ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το επιστραφέν προϊόν.

Σας ενημερώνουμε ότι δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων από το φυσικό μας κατάστημα.

Δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης, εάν έχετε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει δωρεάν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Επισήμανση: Όταν πωλήθηκαν περισσότερα πράγματα και μερικά μόνο είναι λάθος ή ελαττωματικά, το δικαίωμα αντικατάστασης ή υπαναχώρησης περιορίζεται σε αυτά.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεσή σας μέσω του τηλεφώνου 
 (+30) 25310-34985, μέσω e-mail στο info@axxa.gr, και μέσω ταχυδρομείου στη (Χρήστου Τσούντα 7,  Τ.Κ:69100, Κομοτηνή).








espa logo